Eastertime

Hejsan alla kycklingar!

Nu är det påsklov, eller rättare sagt det har det varit i (måste räkna...) fem dagar om man räknar med helgen. I lördes sålde jag påskris med drillningen, det var ganska kul faktist. På söndagen kom Frida, Maria och Anna hit och vi hade lite 90-tals feber och tittade på Fucking Åmål och åt gott :) Trevlans. På Måndagen var det dags för drillning där vi gjorde showprogram (som kommer bli fuckat bra!) och sedan möte på kvällen. Tja, vad ska jag säga om mötet? Tog musten ur en ordentligt iaf.. Alla som var där förstår. I tisdes gjorde jag ingenting (weebah....) och i går, onsdes, var jag på aerobic-styrka grejs på bya på kvällen. Det var kul, men JISSES viken träningsvärk jag har i armarna idag!!! Aja, då har det gjort nytta iaf :)
Idag ska vi fira påsk med Familjen Eriksson och Mormor och Morfar, hoppas på en chill kväll :)

Sammankomst i helgen? Jatack. 
Tycker om dig <3

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback