tjenare kungen

Hejdär.

Väldigt slapp dag idag, inget för anstängande alls. Engelska - diskussion, Svenska - läsförståelse, Matte - genomgång på ny sak, Biologi - lyssna på redovisningar (hann med två, en var på 25 min :o) och sist men inte minst SO - Nicke hade genomgång på tavlan, totalt utflummande. Vi fick sluta en kvart tidigare, vilket var kvart i två :) mums.

Har precis kommit hem efter en sväng nere i byn. Hyrde två filmer (tjenare kungen<3 och bröderna Grimm), lånade några böcker, köpte lite naturgodis och handlade två skivor. Skivorna var Melody Club - Music machine och BD - No time for us (vad har det tagit åt mig?) om någon undrade. Jäklar vad effektiv jag är egentligen, gjorde allt detta på en timme (: Nu ska jag sätta på Tjenare kungen och bara chilla. Chill katten. Kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback