jakten på lycka

tjejkvällen i onsdes kväll blev lyckad, mer än lyckad faktiskt. så trevligt har jag inte haft det på länge! det var jag, louise, ellie, frida, carro, martina och lalle hemma hos louise med mycket skratt, mat och mys. det blir kanske en tripp till Cypern med detta underbara gänget i slutet av juni, och det tackar jag verkligen inte nej till!


Resultatet av kjolen jag sydde på onsdagen ser ni på bild nedan. Det finns också en bild på en klänning jag sydde igår, även denna efter marias beskrivning. Jag blev ganska nöjd, med tanke på att jag och symaskinen inte brukar komma särskilt bra överrens! vad tycker Ni?


Idag har jag jobbat sen klockan ett och har precis kommit hem. Passade på att se jakten på lycka med Will Smith, vilket jag tycker ni också borde göra! Imorgon är det påskafton, Glad påsk! /Sandy


Påskblomman jag fick av My

Kommentarer
Postat av: maria

tur att någon förstod och använde sig av mina beskrivningar! kom ihåg mig då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback