visioner i mitt huvud när du ler

Igår var det slumber-party med Maria och Frida med falafel, Ben & Jerrys glass, godis, film och övernattning i en soffa. Efter att ha stigit upp stel i kroppen och med frukost i magen bar det av till återträffen där vi hade påsktema. Vi käkade lax, ärtsoppa (påsk-huh?), makrill, sill och sånT. Medan vi åt målade vi ägg och pratade skit som vanligt. Jag älskar våra återträffar, det är som att boka in att man ska ta det lugnt och bara ha det mysigt! Sånna dagar borde man ha minst en gång i veckan.


image47
skolavslutning i nian


Imorgon är det först och främst drillning med knattarna och solist och duetten som gäller mellan 09.00-12.00.  Sedan tänkte jag försöka ge mig på ett eget försök efter Marias
kjolbeskrivning. På kvällen är det filmkväll hos Louise i Ystad, vilket jag tror kommer bli skitskoj. Hoppas ni får en bra onsdag, folks. Och glöm inte, det är bara två månader kvar till sommarlovet! På återseende, /Sandy

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback