effektivt

nu mina vänner, ska ni få se en lista på vad jag hunnit med sen halv elva i morse.

- mellan halv elva och halv tolv tränade jag på rehab.
- handlade block på kontorsvaruhuset.
- handlade almanacka och block på bo ohlsson
- handlade potatissallad, block och pennor på spara
- handlade cykeltuta på rohlins (till hejarklack på drilltävlingar)
- gick till låsmeden för att konstatera att han hade stängt på måndagar (blah)
- stack in en snabbis på rk och hittade en perfekt väska till skolan för 20:-
- lämnade en lapp om garageloppis på YA (lördag, 09.00-16.00 BE THERE!!!)
- lämnade tillbaka två böcker på bibblan och skulle låna en ny men kom på att jag såklart inte hade lånekortet med.
- bokade halltid i sporthallen
- klampade in på ett möte på mammas jobb (pinsamt, japp. fick dock träffa monica och krama henne så det var det värt)

bild på väskan, ursäkta för den dåliga bildkvaliten..

och nu är jag hemma och ska alldeles strax duscha och sen käka lunch. sen blir det klippning klockan tre, träning 16.00-17.30 och sen kalas ikväll hos ringströms. ska försöka andas någongång där emellan också. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jodå, jag ska gå steg två :) ska du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback