it's you when I don't pick up the phone

image278
herrejesus (blir fel om man skriver gud, och det blir fel när man skriver jesus - vad ska man skriva egentligen och som har samma betydelse?) vad jag har flängt runder idag. eller kanske inte egentligen, men det känns lite så. först var det duett träning halv tio till halv tolv, vilket gick riktigt bra faktiskt! det är så skönt att känna att man börjar komma i form igen efter sommarlovet. visst, jag har tränat på rehab varje vecka nu när det varit lov, men det är relativt annorlunda att drilla och träna på rehab. nåväl, efter det blev det en tur in till ystad med två goda vänner där jag inhandlade ett par blåa örhängen från H&M som jag tittat på ett tag och nu slog till på för 29:90:-, ett orange nagellack från depend för 25:-, ett block och ett penskrin från åhlens för 30:- vardera som jag tyckte vad ganska söta och perfekt nu när skolan börjar alldeles för snart. vid fem tiden var det dags för jobb där jag även fick träffa min älskade vän e. och ja.. nu är jag hemma och jag tror det blir en tidig kväll då jag ska åka till nova lund med mami imorgon bitti. hittar förhoppningvis något fint, men det brukar inte vara några problem. problemet brukar däremot ligga i att jag hittar för mycket av det fina. nej, nu ska jag iallafall titta på ett avsnitt av one tree hill säsong 1, gonatt och så.



dagens låt: U2 - sometimes you can't make it on your own


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback