späckad helg

helgen slut, skola imorgon. skönt med sovmorgon till 10.00 åtminstone. helgen har varit ganska späckad, om man säger så. hela gårdagen tillbringades i köpenhamn där vi gick på ströget och tivoli. (fynd visas senare i veckan) riktigt trevligt, jag älskar köpenhamn! idag började vi med loppis klockan 9.00 och vid ungefär halv ett tiden stack jag iväg för att jobba på auktonen för första gången. jag tar betalt av dom som ska ha grejorna osv. riktigt schyst lön och det var faktiskt skoj. fick ganska ont i fötterna, men det funkar. nu ikväll har m varit här och vi har käkat ben & jerrys glass, dammsugare och tittat på made in manhattan. nice är ordet. nej, nu får det bli sängen. jag somnar snart sittandes. vi hörs i veckan, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback