jullovet

idag är det sista dagen kvar på jullovet och det är ganska skönt. jag har hunnit med en del, kunde säkert hunnit med mer, men lovet har varit sweet iaf.

62331-4

lovet började med att fira jul tillsammans med familjen eriksson och mormor&morfar. det var en mysig jul och jag fick många fina julklappar (te.x min efterlängtade kamera). måndagen efter träffade jag maria och vi spelade för första gången på lovet tvspel! onsdagen den 27 hade vi kakknyte med b1, den 28 sov jag hos anna, den 29 jobbade jag, den 30 var jag i malmö med mamma och på kvällen tittade jag på film med maria och spelade tvspel. dagen därpå var det nyårsafton och den firades hos andrea tsm med henne, frida och caroline. det blev en mysig kväll! första dagen på året tillbringades med maria med lite tvspel såklart. tisdagen den 2 var det heldagsträning för solister och duetter. den 4-7 var jag i lalandia med familjen eriksson och min familj, vilket var skönt att få komma bort lite. tack för detta lovet, guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback