ond spiral

känns som jag har kommit in i en liten ond spiral. inatt kunde jag inte somna förrän närmare halv fyra och likadant var det i förrgår. vilket gör att jag är svintrött dagen efter och inte går upp förrän vid elva tiden. meaning: jag är trött resten av dagen också. allt detta pga min äckliga hosta som inte låter mig sova ordentligt. var på apoteket igår och köpte flytande Nipaxon, och det slutade med att jag tog en dubbeldos inatt vilket säkerligen inte var jättebra.

nåväl, hälsoveckan fortsätter. nu ska jag äta en stor frukost bestående av antingen gröt eller dinkelflingor och en macka med ägg på. grönt te och juice till det. träning blir det ikväll, eftersom rehab har öppet till åtta. annars idag blir det lite utflykt med mami, kan bli mys. ha det fint allihopa! pews.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback