"de e grajor!"

studentfirandet hos anna var helt ok. jag har haft roligare, jag har haft tråkigare. men det roligaste var att se anna komma ut på trappan, DE E GRAJOR! hursomhelt. jag och frida tog tåget in vid två och gick i lite affärer innan det var dags. Kvart i fyra kom anna och hennes klass ut på trappan och efter det tog vi bussen till tomelilla och gick till IP där studentfesten skulle vara. Sen efter det var det mat, dricka och fest! min kväll slutade dock ganska tidigt, jag åkte hem redan vid elva-halv tolv.

idag jobbade jag några timmar och sen stack jag till bo ohlsson för att handla jordgubbar av maria. efter det har jag chillat i solen och åkt lite cabbe. ikväll blir det middag med päronen ute någonstans och sen ska jag bara titta på film typ. lugn kväll med andra ord.

har förresten uppdaterat lite på
bildagboken imorse också och resten av bilderna kommer ikväll. enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback