time of my life

gårdagen, japp. vilken kväll! började med att jag och f åkte in till ystad och träffade l. sen fick vi ett idiotryck och sprang till tåget (på två minuter) och åkte först till malmö och sen till lund. sen spatserade vi runder i lund i minst en halvtimme innan vi väl hittade hemgården och hann se en halv låt av chemical vocation. snopet, men whatever. sen hittade vi ingen busshållsplats där 6an skulle gå, så vi satte oss på en stadsbuss till stationen i lund som stannade hur långt som helst från stationen. sen var det dags att springa till bussen som snällt stod och väntade. efter en timme var vi tillbaka i ystad med ca en liter vin i magen. inte skonsamt, kan jag säga. lite dans i öltältet, kissepaus i l pappas lägenhet och tåget hem fem över ett. grymt rolig kväll!


image203

idag är det då tomelillafestivalen, eller vad det nu kallas. var nere en sväng innan för att kolla in zin lit och annat. träffade l, f och a. träffade även två personner från hipp hipp som fick något pris osv. bilder finns alldeles strax på

bilddagboken..

imorgon är det dags för göteborg och pier pressure, ÄNTLIGEN! jag har längtat mig galen efter det här. kvart över sju åker tåget från malmö och vi är uppe ungefär vid tolv. sen är det festival för hela slanten. ska försöka se lite mer av chemical vocation denna gången.. nu: städa rummet, packa och titta på hyrda dreamgirls. någon som sett den? ha det skönt i sommarvärmen (ha-ha)

dagens låt: teitur - louis louis 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback