Did we grow apart, or did we just not grow together?

Vaknade på ett strålande humör idag, det är ju vår ute! Letade genast fram mina solglasögon som jag köpte förra året på JC och bestämde mig för att dagens klädsel blir svart klänning, svarta leggings, svarta ballerina skor, röd scarf, guldiga örhängen och såklart - solglasögonen. Glömde nämna igår att idag börjar lektionerna inte förrän efter ett, då lärarna är på utbildning. Jag tycker nästan dom ska på sån utbildning hela tiden, finns det så mycket dom behöver lära sig att dom behöver göra det på skoltid? Well, inte mig emot. Det betyder bara att jag har sovmorgon och behöver inte ta bussen förrän halv tolv. Tror jag sticker in om till sömmerskan och gör några ändringar på dräkten, köper nya balettskor och utnyttjar mitt presentkort på Crispa och kupongen på Lindex. Sen in om till skolan och har franska och sen hem igen.

Uppdatering 17:49


Dagen har resulterat i en ny mörkblå klänning från JC, ett svart linne från JC, guldiga örhängen från Crispa, Klämma från Crispa och två par nagellack från Crispa. I like it! Hela dagen har jag bara gått runt och lett p.g.a. vårvädret och allting känns bara perfekt. På bussen hem träffade jag Ellen och hon följde med mig hem. Vi tog lite vårbilder, löste korsord och hade allmänt mysigt. Tyvärr så stannade hon bara i en timme och är nu på sånglektion. Nu tror jag minsann att jag sätter mig i fåtöljen och pluggar in lite franska glosor och övar på draman. På återseende! /Sandy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback