how wonderful life is while you're in the world

(skrivit den 18/3)

Godkväll söndag, mår du bra? Jag mår bra, jag mår alldeles förträffligt. Veckan är över, helgen är över. Imorgon börjar en ny vecka, can't wait! Jag har börjat tycka om dig, söndag. Innan var du inte min favorit, snarare ganska långt ner på listan. Men som Maria säger, man ska inte underskatta dig.

 

I fredags när jag jobbade, (Viktor spelade match igen, denna gång blev min arbetskamrat lina) arbetade jag undan en hel del läxor. Jag räknade matte, gjorde min kemi labbrapport, läste ut min engelska bok och gjorde engelska stencilen som ska vara klar till på fredag. Detta betöd att jag skulle slippa sitta med läxor hela helgen - underbart. Lördagen började med träning, as always, och efteråt bar det av till ystad för sko-shopping. Hela tre par skor följde med mig hem och bilder kommer nedan. På kvällen hade jag filmkväll för mig själv med Save the last dance 2, godis, chips och vatten. Söndagen, alltså idag, började med träning och sedan sov jag en stund och slötittade på tv. Kände mig en aningens miserabel så jag fick ett ryck och slog min vän Ellen en pling och frågade om en bio-date på kvällen. Hon kom hit vid fyra och senare såg vi Darling. Herregud vilken tragisk film, rakt igenom. Nåväl, nu har jag ryckt upp mig och ska snart kasta i min fantastiska 1,05 säng. Nästa vecka bjuder på balett, träning och tillslut RegionsMästerskapen i Staffanstorp på lördag. Med Carinas överraskande kommentar:
"Du är så himla duktig, Sandra. Ditt program är jättefint och det är en speciell känsla över det när du är på golvet." i bagaget, kan det inte gå annat än bra. På återseende! /Sandy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback