I loved you first

Dagen har resulterat i ett överraskande matteresultat, en svenska lektion man kunde skippat och balettlektion på studion. Sedan jag kom hem från baletten har jag spenderat min tid framför datorn, vilket jag verkligen måste detoxa ner på... Mitt rum behöver verkligen en städning, det ser ut som en karate-kid på fem bast har härjat runder. Det är en kvart kvar tills prison break börjar, hinner jag? Frågan är väll mer om energin räcker till.

Läste precis igenom
http://www.veckorevyn.com/blog/alla_bloggar/view-web-log.xml?id=98939 blogg och det gav mig verkligen en tankeställare. Ni borde göra detsamma, och även tänka efter. Skriv en kommentar och stötta henne i hennes sista dagar. Det tänker jag göra. /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback