I let someone in

mini-lovet lider mot sitt slut, och det är precis vad jag också är - slut. jag måste ha sovit för mycket, jag somnar verkligen snart. sittandes, ståendes, whatever. nåväl. gårkvällen var riktigt underhållande. carro, elly, louise och frida kom hit och vi käkade grillat och blev askalas. lite kladdkaka slank också ner! jag trivs så fruktansvärt bra i detta umgänget så jag vet inte var jag ska bli av.

image94

förutom grillkvällen igår så har jag varit på tjejkväll hos carro med samma personer + martina och lalle, vilket också var skoj. sedan har jag varit i ystad med mamma (handlade ett par trekvarts jeans, ett par solglasögon eftersom jag trampade isönder ett annat par och två väskor på rea från lindex. på lördagen fick även morfar följa med hem från sjukhuset. har också hunnit med avslutning med e-grupperna och B1 och det känns lite sorgligt utan drill en hel sommar. ska iaf upp och titta på drillning nu i helgen, då SM i borås går av stapeln. B2 ställer upp i team junior klassen och det kommer gå great. idag har jag skrivit klart min book review så jag är ganska nöjd med dagen. förutom att jag verkligen (VERKLIGEN) borde göra matte nu. japp, nu ska jag sätta på en rulle och vänta på att greys ska börja. kanske gör mig en kopp te på det. på återseende, /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback