it's the hardest pill to swallow

då var det över. efter två timmar var jag först med att lämna in NpMaB, och jag skäms nästan för att jag gick så tidigt. men what to do, jag kunde ju inte mer.. när jag väll sitter där inne och skriver prov känner jag dessutom att jag börjar få ont i halsen och börjar bli förskyld. typiskt, det är ju helg snart och jag vill inte vara sjuk när det är helg. antar att jag får slurpa te hela dagen och hoppas det går över..

tog tio tåget hem och sen dess har jag inte gjort så mycket. ska träffa mamma om en stund för att äta lunch på bullen & bönan och sen ska jag gå till rk och erikshjälpen för att kolla om där har kommit in något spännande. ikväll blir det som sagt te som gäller och sen får jag väll börja på kemin också... kan skolan inte ta slut nu bara? just det, mötet är ikväll också. är så äckligt trött på denna skiten just nu att jag funderar ärligt på att sluta i föreningen. "en sån förening kan vi inte vara" nej, men kan ni vara en sånhär förening då? varsågoda, förstör något som hade kunnat bli bra. förstör föreningens framtid. jag tänker inte lyfta ett finger för er i framtiden, var så säkra. nu tänker jag inte låta er negativitet förstöra resten av min dag, resten av min vecka eller mitt sommarlov för den delen. jag mår bra, förutom den nykomna sjukan, och det ska ni inte få ändra på. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback