leave me alone (im lonely)

helgen är slut och det är måndag igen. relativt dålig måndag, men den är snart över så jag ska inte klaga. började dessutom inte förrän tolv, eftersom jag skulle vara hos dietisten vid tio så jag fick lite extra sovmorgon.

i lördags åkte jag in till ystad på morgonen och försökte hitta morsdag present och lite andra saker. givetvis hittade jag det mesta som jag inte hade tänkt köpa. bilder kommer senare! på kvällen kom mormor & morfar hit och vi firade pingstafton med grillning och jordgubbar, mums!

på söndagen hämtade vi mitt vindspel ute på landet och köpte lite andra saker. kvart över ett började jag jobba med cecilia och lökken, och det var en ganska chill dag. efter jag slutat stannade jag kvar och såg pirates of the caribbean 3 - vid världens ände. den var faktiskt ganska bra! men det kändes tyvärr inte som en fulländare. närmare tolv cyklade jag hem i ett tyst tomelilla och somnade gott vid halv ett. nu: lite SATC och läxor, sen blir det rehab. ciao!

19:55

hemkommen från ett svettigt rehab-pass, nyduschad och mår ganska okej. dagen är snart slut och jag kunde inte varit lyckligare över det. nu: te, fruktsallad, SATC, svenska och lite (ytterst lite) matte. ha en trevlig måndagskväll, everyone.


image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback