mamma mia, here i go again

nyss hemkommen från Göteborg, and boy vad bra det har varit! på lördagen åkte vi då buss upp, vilket tog dryga 7 timmar (egentligen kan man ta sig till Göteborg på 3,5 h) sedan checkade vi in på hotellet. vi gjorde oss i orgning, klänning på, sen var det medelhavsbufé i v.i.p rummet på scandinavium. och sedan gick musikalen mamma mia ïgång - och vilken show det var! alldeles alldeles underbart. jag vet inte hur många gånger jag blev inspirerad till att dansa och sjunga och jag vet inte vad. om ni inte har sett den så är det definitivt ett måste!


idag blev det shopping på nordstan (bilder på inköpen kommer senare) och sedan tog vi en taxi ut till Torslanda där Jimmy skulle köra a-final i gokart. han hamnade trea och det blev en perfekt avslutning på helgen! nu ska jag packa upp tänkte jag, så jag kan ta bilder på mina inköp. sen är det sängen som gäller. på återseende, /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback