saturday morning

godmorgon folks. sitter här och samlar kraft till att ta en dusch och sedan käka lite frukost. efter det blir det jobb och ikväll, ja vem vet? tre alternativ har jag att välja på, vi får väll se var jag hamnar.

igår kväll stannade jag kvar efter jobbet och såg spiderman 3 filmen med ellen. (recension från moviezine kommer strax) filmen vart bra, men inte riktigt fulländad. jag har blivit alltmer kräsen vad det gäller filmer.. efteråt följde ellen med mig hem och sov över och nu har hon åkt härifrån igen. nej, duscha var det som sagt. hoppas på the ark ikväll, of course. På återseende, /Sandy

btw, så ska jag officiellt sluta äta godis igen. jupp!

Kommentarer
Postat av: maria

korkat!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback