underbara morgon

rubriken är något ironisk...! tjugo över åtta väcktes jag av frida i telefonen som meddelade att det var klassråd och bussen gick tjugo i nio. det tar ungefär sex-sju minuter att cykla till stationen - do the math. hann iallafall klä på mig, packa väskan och sminka mig. frulle blev det i skolan..

väl i skolan kom inte alexandra förrän tio i tolv, så jag hade kunnat ta halv tio bussen iallafall. lagom irriterande, hrm. nåväl, sedan var det matte, lunch, svenska där vi inte hann klart med tidningen och tillsist engelska där vi skrev vackra sommardikter! (oj förlåt, nu var jag ironisk igen. dom var mest töntiga) efter engelskan satt frida och jag kvar och försökte göra klart svenska tidningen iallafall, och vi fick sitta där till tio över fyra... (när vi egentligen slutade tio i tre) fint grupparbete, folks! sen stack jag iväg på ett rehab-pass och är nu efter cirka en timme tillbaka. nu: dusch, sen franskaglosor och biologi! en kopp te hade inte varit fel, så det blir nog det också. på återseende, /Sandy

Kommentarer
Postat av: f

varsågod för väckningen! :D
p.s. våra dikter är fina, vad vill du med ditt liv?! :|

2007-05-22 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback