vilken jävla smäll!

var det bara jag som vaknade av åskan klockan tre i natt? vilken jävla smäll(ar) säger jag bara!

idag har vi sovmorgon igen och det är SÅ skönt! jag älskar sovmornar, speciellt eftersom vi har det imorgon också :D såhär ser alltså veckans skolschema ut:

måndag: 12.00 - 14.50
tisdag: 10.00 - 14.50
onsdag: 10.00 - 12.00
torsdag: 8.00 - 12.00
fredag: 8.00 - 16.20

best schema ever! ikväll blir det jobb och resten av veckan ska jag plugga inför kemiprovet på måndag. jag skaaa ha vg! så det så. på torsdag ska jag träffa ellen, på fredag blir det förfest + tingvalla hos lalle, på lördag blir det chillkväll med maria och på söndag jobb. nu: frukost och sen bär det av till skolan. au revoir!

13:08

givetvis var inte svenskan till idag och jag ska inte göra matteprovet förrän efter NpMaB (torsdag). med andra ord satt jag uppe helt i onödan igår kväll - l o v e l y. nåväl, livet går vidare. följer du med?


image127
If darkness blinds you, I.. I will shine to guide you.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dej och tack för din snälla och söta kommentar!
snart kommer du kunna köpa t-shirts o så med mina motiv på
www.vykortsfabriken.se/anna
det är inte riktigt färdigt men snart så!
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback