but sometimes

idag är det minilördag, det firade jag med äppeljuice i matsalen. det är lov om två dagar och det ska bli skönt. jag är fullbokad hela lovet känns det som, precis som alltid. "sova kan man göra när man är gammal." nåväl, bättre fullbokad än inte bokad alls, visst? ibland säger jag en sak och menar en annan, och det är ju faktiskt ganska tragiskt. det händer ganska ofta också. nej, det är för sent för sånna här djupa saker. eller är det för tidigt? eller vad är det jag menar egentligen? äsch. jag såg förresten två filmer på jobbet idag; Råttatouile (stavning) och Kärlek på menyn. dom var bra, om någon undrade. men det var det nog inte. nu ska jag sova, det är ju trots allt en dag imorgon också. gd'night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback