Did I say that I loathe you?

igår var det marknad i byn, givetvis var jag och m där. som vanligt hittade jag för mycket, när jag egentligen inte hade planerat att köpa något alls. jag skyller på att rk och erikshälpen just den dagen hade öppet också..



1. väska från erikhjälpen - 20 riksdaler
2. scarfs från något marknadstånd - 100 riksdaler (får ursäkta för den hemska bilden där jag råkade komma med på ett hörn)
3. vardagsskor (av märket ecco) från rk - 30 riksdaler

och nu är det lov, som är fruktansvärt behöveligt. eller vad man säger. fick förresten mvg på mediaprovet och min senaste artikel på textkommunikationen. sweet. undrar hur det gick med svenskan? nu ska jag sova. gonatt!

image399

dagens låt: Damien Rice - The blowers daughter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback