ullared, gekås

har spenderat dagen i ullared på gekås, ni vet världens största varuhus med hundra tusen människor - så känns det åtminstone. blev en hel del inhandlat, imorgon visar jag några guldkorn som jag valt att visa på bild. orkar inte lägga över bilderna från kameran ikväll, men imorgon. en sak är säker, jag kommer inte åka till ullared på många år om ens alls igen. för. mkt. folk. för. stort. imorgon är det även fotografering för mitt team, M1, på pappas företag. kan bli intressant. har förresten, som alla kan se, fått en ny design på bloggen gjord av m. jag är supernöjd! nu ska jag sova, gonatt!

image390
bild: google

Kommentarer
Postat av: Maria

Dit ska jag om ungefär 1 vecka. Hittade du mycket? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback