fegissandra

ja, då har man lyckats välta en halv kopp thé idag också. typiskt. hade såklart ingen psykologi denna veckan heller, för den läraren har tydligen fortfarande semester. ja, semester just nu hade varit något. eller att sluta nu (som oskar så trevligt upplyste mig om när han stack hem för en halvtimma sen...) nåväl, dagen är inte helt utkastad. har haft mitt möte med mats, så nu ska min löpträning sätta igång nästa vecka. ikväll ska daddy köpa en ny mobil till mig så jag går snart att nå igen. 

filmen igår var helt okej, riktigt duktig huvudperson som inte är någon skådespelare egentligen om jag har rätt för mig. nej, nu ska jag.. ja va fasen ska jag göra i en halvtimme innan louise slutar så vi kan gå och äta? jag blir gråhårig av att vänta... förresten är jag årets fegis, bara så ni vet. en fegis som vill ha mer thé men cafeterian stängde för en kvart sen. jaja, vi hörs. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback