I got soul, but I'm not a soldier

godmiddag, kanske man skulle passa på att säga. sitter i skolan på min 4h långa håla och tar det mest lungt för tillfälligt. har gjort både filmkunskapen och engelskan är klar. så nu sitter jag.. och sitter. lyssnar på lite musik, läser lite bloggar, njuter av att göra så lite som möjligt. borde iförsig.. borde är väll ett tråkigt ord? jag borde göra det, det och det. hur blev det med att göra saker man vill göra? det sket sig nog med den meningen tror jag. men nu vill jag iallafall lyssna på en till låt, sen ska jag nog hämta matten. och fysiken kanske.. borde också.. ja, ni vet. ska förresten se Underbar och älskad av alla ikväll, kan bli kul. vi hörs senare, puss.

dagens låt: the killers - all these things that i've done

btw, så är min mobil borta, för gott. vila i frid, min vän. hoppas att den förbaskade taxichaffören behandlar dig bra...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback