rätt riktning

"btw, så är jag väldigt glad att det har börjat funka så bra igen mellan oss. jag vet inte om du själv har märkt det, men du har "växt" jätte mycket genom det, du har blivit mycket säkrare. och det är bra, för din skull :)"

jag har märkt det, och jag tycker också att det är en positiv utveckling. visst blir det jobbigt ibland, men det är väldigt sällan nuförtiden. jag kan faktiskt känna att jag mår helt okej, och tillochmed bra, för det mesta just nu. det hade jag inte kunnat säga för ett halvår sen. men någonting har förändrats. nästan varje gång jag gör en sak tänker jag "vem gör jag detta för? hade denna personen gjort det för mig?" och det är väldigt nyttigt att tänka så. kanske inte för andra, men för mig är det nyttigt. det är skönt att veta att man är påväg i rätt riktning för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback