HEY REMEMBER THAT TIME?

Finns det något drygare än håla i fyra timmar en torsdag? jag tvivlar faktist på det. smart som jag är så har jag ju matteboken och fysiken hemma också, vilket jag hade behövt jobba med. nåväl, franska läxan är snart klar, svenskan påbörjad och det är snart lunch och efter det ea-tid där jag ska börja på mig körkortsteori. har bestämt mig för att läsa den i skolan, så pröjsar dom och jag kommer igång. perfa! efter skolan blir det möjligtvis fika och sen rehab på det. kanske drillråd syd ikväll, får se. och imorgon fyller ju älskade m 17 och det ska såklart firas med fest på kvällen! på lördag åker jag till växjö för ledar-kickoffkurs och på söndag är det miniorläger. får se om jag hinner uppdatera innan måndag, annars får ni ha en bra helg (: köpte förresten en adorable klänning/tunika på H&M igår som ska invigas på festen imorgon. ni får se bild inom den snaraste framtiden. tills dess tycker jag att ni ska lyssna på regina spektors senaste album, för er egen skull alltså. annars missar ni något storslaget.

dagens låt: regina spektor - that time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback