update

hej mina vänner. tyvärr har det inte blivit mycket tid över till bloggen den senaste tiden, men här får ni en snabb update!

i tisdags tog jag det mest lungt (sista dagen av sommarlovet) och på kvällen gjorde jag och f program. M1s program är klart! haleluja.

i onsdags började vi då skolan, denna gången NV2C. skönt att vara tillbaka, faktiskt. vi tillbringade hela dagen med ettorna osv. på kvällen åkte jag och m till malmöfestivalen och hade underbart i regnet. (okej, det var inte så underbart på grund av regnet, men på grund av andra anledningar) vi hörde miss li (satt utanför) och såg och hörde Tegan and sara. underbar musik, om ni inte hört innan MÅSTE ni börja nu. bums. NU!

idag har vi varit i malmö med hela arbetslaget och gått på museum. det var faktiskt ganska okej, hade jag varit piggare hade det säkert varit ännu mer intressant. men iaf, när jag kom hem så var det äta snabbt som fan och sen kom anja hit och vi mixade my's musik och sen drog vi iväg på drillmöte med först miniorledarna och sen jenny persson. det var väldigt givande! ska ju på kurs där hon föreläser även nästa helg, så det är skoj. då är även thomas med, vilket är ännu bättre. nåväl, nu är det väll ändå dags för lite sömn eller vad säger ni? känner faktiskt att jag förtjänar det. bilder får ni se i helgen, kameran är i någon väska nånstans.

här är mitt schema förresten, jag tycker det är riktigt nice faktiskt. sov gott, peeps. pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: maria

vad i hela friden.... ?! du har ju inte en enda jobbig dag?

Postat av: sandy

jo, det har blivit ändrat...

2007-08-26 @ 00:48:08
URL: http://june.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback