jag ska göra någonting, jag ska slå er med häpnad

det har varit lite glest med uppdateringar på sistone, dock har det varit sjukt mycket att göra och jag antar att det är förklaringen. so much to do, so little time. skottland var fantastiskt, jag vet inga ord som beskriver det nog. jag och f hade riktigt bra med flyt ända tills vi skulle hem, en hem kom vi ju! på fredagen åkte vi till ediburgh och tittade på slottet och one a'clock shot, tittade lite i affärer och åkte sedan tillbaka till glasgow där vi gick i lite fler affärer och julmarknader. lördagen och söndagen var det konvent, vilket var om möjligt ännu bättre än förra året! vi fick prova på skotsk dans (!), contacts, rolls, dance/twirling och 2/3 baton och det var verkligen inspirationsrikt.

imorgon är det äntligen, äntligen, äntligen dags för KENT. ni anar inte hur jag har väntat på denna dagen. jo, i två år sedan jag såg dem sist. det var magiskt då och jag är säker på att det kommer vara minst lika magiskt nu. dessutom bokade jag ännu en biljett till deras nästa turne som kommer till malmö den 22 mars (datumet då kent har namnsdag). det kommer bli en fin vår, och det kommer bli en fin dag imorgon.

idag lärde jag mig att jag är 30 procent lik en gurka, på en 1 timmes lång föreläsning om genteknik. också skrev jag det sämsta provet någonsin i fysik. någon som har ett bra svar på vad man ska ha fysik till? jag vet inte, och det gör det inte lättare minsann. men vad gör det om hundra år? gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback