julafton

dagen inleddes med frukost där hela familjen var närvarande
- något som händer endast på julafton. så det var ju mysigt. vid elva åkte jag, mamma, monne och frida till kyrkan för julbön där kerstin var präst, och det var så fint. jag tycker verkligen om att vara i kyrkan, även om jag kanske inte är så djupt troende. det känns så lugnt och tryggt. nu börjar kalle om fem min och sen ska vi hem till mormor & morfar för mat och julklappar osv. jag tycker om julen.

bilderna på rummet kommer upp strax, hann inte göra allting klart igår och nu är det lite smått kvar. snart så.. jag har nog aldrig städat såhär mycket på hela året. phue! tills dess - god jul! ta hand om er.

dagens låt: Jeff Buckley - Haleluja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback