sammanfattning av 2007

januari

nyår 06/07 firades i ystad med andrea, carro och frida.

image514
image515

jag åkte till lalandia med familj och släkt.

image516
image517

vi dansade vilt på emmas 20års fest.

image518

jag tävlade i calmaredrillen. resan hem var lång, men kul.

image519

februari

jag fick värme.

image520

vi firade rasmus födelsedag i snårestad.

image521
image522

jag och m åkte hem från lund i en snöstorm och kom bara till sjöbo.

image523

mars

i mars hände inget speciellt mer än att teamet tog brons på rm i staffanstorp.

image524

och fest i sjöbo.

image525
image526

april

vi åt tacos hemma hos louise och gav henne en paket gjord av frukter.

image527

jag såg My chemical romance i malmö. haha.

image528

skånedrill gick av stapeln.

image529
image530

maj

jag hade grillfest och louise kände inte ryggen.

image531

jag åkte med till borås och tittade på sm.

image532

var på tjejkväll hos martina.

image533

vi åkte till göteborg för att se mamma mia musikalen.

image534

juni

det var förfest hos lalle och tingvalla efteråt.

image535
image536

jag firade nationaldagen med att se the used i köpenhamn. (<3)

image537

anna tog studenten.

image538

vi tillbringade dagen innan avslutningen i naturen, som dom sanna naturare vi är.

image539

sommaravslutning i skolan.


image541
image542

johanna tog studenten.

image543

jag fyllde sjutton och fick denna hatten av m, haha.

image544

det var midsommar hemma hos louise och vi dansade runt stången.

image545
image546

jag firade min födelsedag med en grillfest, såklart.

image547
image548
image549

juli

vi åkte till pier pressure i göteborg, dansade som galningar till the sounds och hoppade på fel spårvagn och hamnade mitt ute i ingenstans. det var fint.

image550
image551

vi var på tivolirock i kristianstad och dansade till marit bergman, sugarplum fairy, the sounds, snook och the ark.

image553image552
image554

vi åkte över till helsingör och drack vin klockan två på dagen.

image555

vi åkte på medelhavskryssning och besökte spanien, frankrike, italien, sicilien, tunisien och mallorca.

image556
image557
image558
image559

augusti

det var middag och vin och dans och musik och och och hos carro.

image560
image561

det var sommar och jag var hemma hos m. (jag kunde inte sluta skratta när jag såg denna bilden)

image562

det var malmöfestivalen, m var in da house, vi såg laakso, tingsek, tegan & sara, sahara hotnights och fler som jag inte kommer ihåg.

image563
image564
image565
image566

september

vi åt tacos hos louise igen och martina sa "fett är gott" och det är det ju.

image567
image568

i september träffade jag också amanda för första gången.

oktober

jag och m såg teatern brott och straff i malmö.

image569
image570

och himelen var fin någon gång i mitten av oktober.

image571

jag och mamma såg cats i malmö.

image572

frida hade bjudning.

image573

åkte till köpenhamn med m och hittade världens finaste secondhandaffärer.

image574
image575

november

det var invigning av ungdomens hus och alla träffades av en slump.

image576

martina bjöd på mat och vi åkte till zin lit och tittade på öppen scen.

image577

en kväll bowlade vi i tomelilla.

image578

fysiken var som vanligt mest tråkig och svår, men detta piggade upp lite.

image579

december

det var månad tolv och jag och f åkte till skottland på konvent. här är hela sverige på bild.

image582

äntligen var det dags för kent i lund med m.

image580

jag och m åkte till malmö och handlade julklappar och åt sushi för första gången. det var inget särskilt.

image581

jag blev krönikör för tidningen Ystads allehanda.

image583

det var julavslutning och efteråt spelade vi julklappsspelet hemma hos elly.

image584
image585

amanda tog ut mig på ett äventyr jag sent kommer glömma. jag fick rida för första gången på länge, som jag skrattade! men det syns, ju.

image586

julafton var hos mormor och morfar, såklart.

image587

hela december var faktiskt ett stort hjärta, det var faktiskt hela året.

image588

nästa gång vi hörs är det nytt år, ta hand om er! och fira nyår ordentligt med pompa och ståt, det ska jag göra.

Kommentarer
Postat av: m

tack för det här året baby.. du ahr gjort mitt fantastiskt. och fler år ska det bli. love you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback