young at heart and full of hope

ledsen för dålig uppdatering, guys. igår jobbade jag hela dagen, och det var lagom drygt. på kvällen bjöd jag e på bio eftersom det var hennes födelsedag (!). det blev arn - tempelriddaren, och den var faktiskt bra. eller inte faktiskt, utan den var bra. ganska rå, men den beskrev medeltiden bra. idag har det varit träning hela dagen med dom små, dock inställd teamträning då bara två dök upp. märkligt... nu ska jag läsa lite i nya harry potter boken, ciao.



uppdatering

sitter hos f, har precis sett två avsnitt av greys och ett av one tree hill. det gör ont att titta, men ändå vill man fortsätta titta för det är ju så fint. imorgon blir det malmö med e, jag ska försöka hitta dom perfekta nyårsskorna. om dom ens existerar. nu går sex and the city på teven, får väll joina f i soffan. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback