and I would have stayed up with you all night

och jag kommer på mig själv med att klicka runder på vrs hemsida, läser flera av blogginläggen och trivs. ja, jag har nog varit där inne i en timme nu. vad händer med mig egentligen? det har många frågat på sistonde. just nu sitter jag i en svart klänning (ett av mina inköp på indiska igår), svarta hellånga leggings och silvriga örhängen i öronen. hade jag sett mig själv för ett år sen, eller tillochmed ett halvår sen, hade jag nog bara skrattat och inte trott på det. man slutar aldrig förundras över sig själv, och visst är det tur att man aldrig slutar förändras heller? hade man varit samma människa genom alla åren hade ju alla tröttnat på en.

förresten så är det snöstorm och snorhalt ute. påväg hem från träningen innan idag glattade jag ungefär 20 gånger, jag hatar snö. nu ska jag lyssna vidare på the fray, göra en kopp te och sätta på en bra filmrulle. på återseende! /sandy


Kommentarer
Postat av: mawiao

visst är det bra med förändringar och jag skulle gärna våga och vilja tro att jag inspirerat dig! puss pårej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback