does this darkness have a name?

en hel dag av one tree hill, uppsatsskrivning, talförberedelser och lite vanliga söndagskänslor. ni vet, hey livet är meningslöst jag vill inte börja skolan imorgon kom och döda mig? lite så. lovet har iallafall varit mysigt, egentligen alldeles lagom. det har varit träning, lundshopping i snöstorm, återträff, träffa maria i massor och frida nu i slutet. det jag inte förstår är att jag inte har åkt pulka en endaste gång när det har kommit sjuhundra meter snö. grattis till mig!

det känslomässiga är ganska fucked up för tillfälligt och egentligen skulle jag behöva reda ut en del med vissa personer. ta upp kontakten igen med en viss och så. men jag har inte styrkan för tillfälligt så jag tror jag fokuserar på skolan och träningen den närmaste tiden, det är lättare så. jag är feg, jag vet. men jag är inte stark nog, that's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback