du är ett glashus, och jag är en sten (men det är du som försöker se igenom mig)

imorgon börjar världens mest efterlängtade lov, aka sportlovet. JATACK! det hade inte kunnat komma mer passande. på sistonde har jag hunnit shoppa tre dagar i rad (vad har hänt med mig?), haft filmkväll med mig själv istället för att gå på NVC festen (enligt frida var den tråkig ändå, så för en gångs skull gjorde jag rätt val!), tränat e1 (dom har blivit så fruktansvärt duktiga! jag är stolt som en mamma), varit på erikshjälpen med frida och maria och fikat på bullen och bönan efteråt, tittat på film med maria och anna och sedan tittat på melodifestivalen hemma hos mig på kvällen. sen har det väll inte hänt så mycket mer. ska snart iväg och träna duetten och sen mitt solo (!) jag gillar det. vid tre kommer ellen hit, OCH DET VAR PÅ TIDEN! vi ska på bio ikv, big surprise va? :) jag har saknat dig, hunny.

62331-5

lovet ser hittils ut såhär:
måndag: teamträning, showdrill, balett.
tisdag: soloträning, återträff, middag och film med maria, frida och anna.
onsdag: träning med e1, solist&duett träning, lund med maria och heartbreak hotel på kvällen.
torsdag: sammankomst med anna.
fredag: -
lördag: -
söndag: -

nä, frukost ska det bli. hör av er om ni vill göra ngt fredag, lördag eller söndag! /Sandy

Kommentarer
Postat av: mawiao

shoppoholic! inspirerad?

Postat av: mawiao

HJÄRTA

2007-02-19 @ 12:08:48
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback