jag nynnar mycket men jag sjunger knappt längre

(Denna tillägnar jag dig, bara dig. )

Hej du det var ju ett tag sen
600 dagar, men vem räknar precis
och jag tänkte att jag skulle höra av mig
och säga att allt är fint

Jag har träffat en annan nu
han behandlar mig bra, jag går och nynnar hela tiden
och jag har färgat håret och jag har fått pollenallergi
och är du fortfarande arg?

Pappa var på sjukhus, han klarade sig bra
men han är mycket smalare nu
katten fick fyra fina ungar, tre av dom dog och den
fjärde heter Sam
jag lärde mig spela munspel, jag fick tid över när
du försvann
och är du fortfarande arg?

Är du fortfarande arg?
kan du fortfarande läsa mig?
jag brukade skrika, och gråta och spy
men det fanns dar, jag minns dem ännu,
dom bästa nånsin
är du fortfarande arg?

Jag såg Kjell Höglund,
jag önskar jag var han
jag gick dit ensam
Anna sa att hon sett dig på stan, hon sa du såg glad
ut och hade ny frisyr
hon sa att den klädde dig

Och ja jag nynnar mycket
men jag sjunger knappt längre

Är du fortfarande arg?
är du fortfarande trött?
önskar du fortfarande
att vi aldrig hade möts?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback