vi kommer att dö samtidigt du och jag

helgens bravader var trevliga, minst sagt. lördagskvällen tillbringades i snårestad med min trogna kompanjon maria, det tackar vi för! kvällen tog slut en aningens absurt med en utslängning då anledningen var städning. nåväl, man ska sluta på topp.

det är åt helvete mycket i skolan för tillfälligt, men ett plus är en frilagd dag imorgon då jag äntligen ska ta tillfället i akt att sova ut på morgonen! det var ett tag sen, må ni tro. sedan är det ledarmöte på kvällen, jappP. NVC fest på fredag ska det bli, men jag vet inte om det ska bli det för min del. antingen det eller en liten filmkväll med maria. beslutsångesT. anyways, det blir säkert bra. det som är bättre är att det är lov nästa vecka!

nu ska jag utmana mig själv att skriva en uppsats innan klockan slår tre! ha det bra folk, BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback