HEJ 2007.

Första dagen på 2007. Hur känns det? Det känns nog ganska bra tror jag. Detta året vill jag hinna med mycket, väldigt mycket. Jag vill att saker ska förändras, jag vill att jag ska förändras. Men det är väll sånt man önskar inför varje år?

Nyår var sweet, det blev myskväll hemma hos Andrea med Carro och Frida. Vi spelade spel, käkade nyårsmiddag, rökte vattenpipa, tittade på film, åt efterätt och tittade på fyrverkerierna vid hamnen.

Idag ska jag inte göra alls mycket hade jag tänkt. Kanske titta lite på min O.C box och läsa lite i "Simmar-Emma". Jag älskar lov! Imorgon blir det nog drillning och på onsdag ska vi hjälpa till på Susans jobb. Sen åker vi till Lalandia på torsdag och är borta till söndag. Måste hinna göra lite läxor innan det också, kanske göra det idag också?


Hoppas alla andra också hade en minnesvärd nyårskväll och att ert 2007 blir fint.  Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback