don't wait

gårdagen var riktigt riktigt störd, men jag gillare. det började med att jag, m, f och a tog bussen till lund och sedan tåget till helsingborg. efter det tog vi båten över till helsingör och började dricka vid ungefär två på dagen. det var frukansvärt varmt vilket förklarar hur det hela uartade för vissa med lite för mycket vin i kroppen ;) ändå nice! vid fyra tog vi båten över till helsingborg igen och sedan stack vi till malmö - kungsparken för lite mys där. träffade älsklingellen och massa annat folk. drog hem relativt tidigt ändå, men det var mest skönt. trevlig dag och kväll, folks!

idag har jag packat, tittat på film, ätit tomatsoppa, packat lite till och ätit middag nyss. om en timma bär det av till kiviksmarknad med f, j och m, eftersom marknadsveckan har dragit igång. ska försöka fynda lite billiga filmer osv. imorgon ska jag köpa det sista inför kryssningen och på torsdag lyfter vi och landar i Barcelona. PUSS

Dagens: Dashboard Confessional - don't wait

Kommentarer
Postat av: f

jag ska iallafall inte äta tomatsoppa på ett bra tag!

2007-07-18 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback