finnar, väskor och SATC

tja, här händer väll inte alltför mycket. har precis avverkat två SATC avsnitt och har alltså börjat se om boxen för tredje gången. jag erkänner - im obsessed. tidigare idag har jag tränat (chocker) och handlat världens godaste skorpor - im stuck.  borde ersätta dom mot all choklad som slunkit nerför halsen i helgen (iförsig mörk choklad, men ändå) eftersom det har börjat ploppa upp massa äckliga finnar i hela fejset. jag brukar aldrig, läs aaaaaldrig få finnar och har aldrig fått heller. så nu när 3-4 befinner sig i ansiktet känner man sig ganska sunkish. någon som har ett tips på hur man får bort finnar fort och smärtfritt? dom ska bort.

igår gjorde jag en liten städning av rummet. eller det skulle egentligen bli en liten städning men det blev en ganska stor städning. iaf, så började jag då vid elva sortera vid väskorna och ställa dem snyggt och prydligt osv. då upptäckte jag hur djävulskt många väskor jag har. helt sinnes! om jag orkar ska jag fotografera alla, posta dem i ett inlägg och visa er. men jag får se, det är som sagt en hel del väskor vi pratar om..

nu borde jag, ja verkligen borde, mixa ihop drillmusik inför 07/08. men det är mer lockande att sätta på ett till SATC avsnitt och fotografera väskorna. nåväl, jag hinner kanske alla tre - innan jag lägger mig halv elva - elva? ha, ibland är jag riktigt humoristisk. shit vilket långt inlägg om absolut ingening. eller jo - finnar, väskor och SATC. but hey, that's life. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback