20 minuter kvar till franskan

blev precis klar med svenskan så nu har jag... ingenting att göra. och vad gör man när man har ingenting att göra? jo, man bloggar såklart! jag tror jag har blivit lite beroende, men bara lite. tidigare idag fick jag reda på att jag inte behöver vara här på torsdag, och vet ni vad det innebär? det innebär att detta är min sista skoldag denna terminen innan sommarlovet och jag har bara en lektion dag. en fjuttig franskalektion kvar. det som är det allra bästa med att jag inte behöver komma på torsdag är att det  är konsert imorgon och då lär jag vara ganska trött på torsdag = soooovmorgon! gosh, i love it.

men det sjuka att det känns inte som att vi ska få sommarlov nästa vecka. det känns som att det fortfarande är april eller åtminstone bara maj. men det är juni, fattar ni, juni! det är snart bara en månad kvar till kryssningen och jag längtar ihjäl mig. jag ska få se frankrike, jag dööör. nu ska jag dö lite till, kanske på helgon eller på någon annan blogg. vi ses! (nej just det, det gör vi ju inte. för jag är dööööd)

13:17

glömde nämna att jag ska jobba ikväll, igen.. that kind of brings me down. 12 min kvar till franskan.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback