det brinner i paris

har haft en liten bloggpaus nu i helgen, inte med flit utan det blev helt enkelt bara så. så en liten helgupdate är väll på sin plats!

fredag: jag var sjuk hela dagen men på kvällen mådde jag lite bättre så jag stack till lalle och sen vidare till tingvalla. hos lalle var det relativt skoj men på tingvalla stannade vi bara en timme. fullt med trettonåringar kände man sig ganska gammal (med mina sjutton år) men på det stora hela var det en bra kväll! intressant att dricka vin med feber dessutom ;)

lördag: bjöd maria på lunch och sedan stannade hon till klockan tio på kvällen. vi käkade couscoussallad, glass, tacopaj och rabarberpaj. mums i magen! vi hann med tre filmer dessutom: anastacia, hannah med h och systrar i jeans. sistnämnda var faktiskt riktigt söt och jag ser den gärna igen.

söndag: idag har jag i princip bara vaknat och käkat lunch (skippade frukosten) om en halvtimme ska jag jobba och under dagen ska jag plugga kemi som satan. på onsdag är det the used, and i cant waaaait. ha en bra söndag, peeps! ciaaaao

16;35

inget jobb för min del, är fortfarande sjuk så mia jobbar för mig istället.. nu ska jag sova och titta på film lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback