en ny dag

det är en ny dag, gott folk. funderar på om jag ska dra ner på rehab nu om några timmar och köra lite konditionsträning eller om jag bara ska läsa och chilla lite? hmm, svår fråga. egentligen kan jag göra både och, för om jag tränar först kan jag chilla med lite bättre samvete. nåväl, först och främst ska jag duscha, käka lunch, gå ut med hunden och sen kan jag bestämma mig. ikväll är det johannas student, så där kommer jag tillbringa min kväll. Au revoir!

pssst. det är fyra dagar kvar till min födelsedag

14:12

det blev ett konditionspass på rehab och jag blev riktigt riktigt riktigt svettig = STORT SMILE. nu: en skön, kall snabbdusch och sen käka jordgubbar så det sprutar ur öronen! pusssss


Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Duktigt! Min kondition är inte den bästa..

Postat av: sandy

Fröken Fredag: haha, inte min heller. men snart så :D

2007-06-14 @ 17:40:17
URL: http://june.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback