lyckad midsommar

gårkvällen blev minst sagt lyckad! vi var ett gäng på tio pers som grillade, klädde midsommarstång, dansade runt stången, gungade på lekplatsen och hade allmänt nice. en vinflaska slank ner ganska snabbt och sen var det på vodkan. men det blev bara två groggar, sen var klockan ett-halv två och dags att nanna. iallafall, tack så mycket louise för en hellyckad kväll!



idag är det inte lika roligt, men jag överlever - idag också! vi åkte med fem över två tåget från ystad och sen dess har jag bara sovit typ. inte ens duschat, haha. känner mig ganska groose. men men, snart kommer ellen och vi ska käka falafel i tortillas och titta på en looove film. kan det bli bättre? nej, jag har faktiskt svårt att tro det. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback