minnesvärd födelsedag

känner inte för att blogga, orkar inte heller. så det blir bara en snabb sammanställning. igår var det som sagt min födelsedag, jag blev 17 år. det firades med släkt och vänner på kvällen då det bjöds på grillat och jordgubbar & glass, mums! det var en fin och minnesvärd dag, thanks everyone. det kommer en bild och lista på vad jag fick imorgon!

idag stack jag och mamma till ikea. det blev b.la. en ny cdhylla (har redan två, men där finns ingen mer plats) sen åkte vi till ett köpcenter där jag handlade en svart/grårandig klänning, förmodligen till midsommar. nu ska jag pallra mig ner till rehab och ikväll blir det middag och film med Maria!

ps. nu är allt bokat och klart inför pier pressure, så 1 juli, gbg. jag, Elly, Louise - here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback