No one wants forever

helt slut efter en heldag med NV1C ute i Marietorp. solbränd, trött i benen och i huvudet åkte vi hem vid tre tiden och det har trots värmen varit en relativt trevlig dag. den började vid åtta när vi samlades i NVC och därefter började vi gå mot Marietorp. på vägen dit fick vi gissa fåglar, träd och annat som naturvetare ska tycka är kul. problemet är bara att det är ingen i vår klass som tycker det är särskilt kul dagen innan avslutningen. nåväl, efter ett x antal timmar var vi framme och vi började grilla och samtidigt få reda på betygen i svenska, biologi och kemi. i svenskan och biologin blev det MVG och i kemin G. gänget hade lite knytkalas och jag hade med mig couscoussallad och muffins, som blev väldigt uppskattade! tänkte lägga upp receptet på couscoussalladen senare..

sen jag kom hem har jag inte orkat göra något särskilt, utan bara tittat på Fjorton suger på datorn och tagit det allmänt lungt. fick även min skolavslutningspresent av mamma innan, ett presentkort på ticnet för 500 :- inte helt fel! det ser ut som att det blir pier pressure i sommar och då kan presentkortet komma till användning, eftersom biljetten kostar 570:-. nej, nu ska jag se om där går något bra på tv ikväll. imorgon är det skolavslutning och efter det bad på stranden och grillning hos elinore efteråt. ciao!

dagens låt: Laurel music - no one wants forever

Kommentarer
Postat av: bobby

det lät ju inte så hemskt dåligt iaf. ^^

2007-06-12 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback