partyfaktor: födelsedagsfest 2007

här kommer playlisten från skivan jag brände till igårkväll (födelsedagsfest 2007), enjoy!

01. Timbuktu - strö lite socker över mig
02. Shout out louds - strö lite socker över mig
03. Mika - relax, take it easy
04. Laleh - bostadsansökan
05. The sounds - don't want to hurt you
06. Timbuktu - stirra ner
07. Promoe - these walls don't lie
08. Fall out boy - dance dance
09. Bloc party - this modern love
10. The concretes - you can't hurry love
11. Lars winnerbäck - kom
12. Sahara hotnights - cheek to cheek
13. Lars winnerbäck - I stockholm
14. Helt off - babylonsjukan
15. Twisted sister - the price
16. -
17. Caesars palace - Candy cane
18. Helt off - det brinner i paris
19. Laakso - never satisfied
20. The ark - prayer for the weekend
21. Timo Räisänen - don't let the devil ruin it all

Kommentarer
Postat av: maria

inte alls jag som begärde hälften :D men jag älskar det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback