sommar

nu känns det verkligen som att det är sommarlov, fastän vi inte slutar förrän på tisdag. idag har det varit 30 grader och det har tom varit jobbigt att vara ute i solen. när kom sommaren? känns som en chockbörjan på sommaren.


jag har tillbringat dagen på en gokartsbana i kristanstad där jimmy var med i en tävling. det gick mindre bra för honom, men det har varit en allmänt trevlig dag. imorgon är det marietorp som gäller, och gänget har bestämt att vi ska en liten picnic för hos själva där ute i skogen. så jag har gjort lite couscous-sallad och muffins så tar de andra med sig andra godsaker. förhoppningsvis så blir det en trevlig dag! men jag hoppas det blir kallare än idag, för annars tuppar nog alla av i värmen. nu: titta klart på just my luck och sedan gå och lägga mig relativt tidigt eftersom vi ska vara på skolan klockan åtta imorgon. au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback