stolt

ibland blir jag riktigt stolt över mig själv. idag är en sån dag, då jag verkligen utnyttjar dagen till max. jag har käkat frukost, tränat på rehab, handlat lite mat, handlat frukt på bo ohlsson, varit på banken, gått ut med hunden, lagat och käkat lunch och snart ska jag iväg och jobba. en sak jag måste tänka på är att lyssna på när min kropp säger ifrån, och det har jag gjort idag det med. för en stund sen sov jag en halvtimme och efter det tog jag en dusch - im fit for fight again! nu: vattna blommorna, packa ner kvällsmat och diverse saker som behövs när jag jobbar, vattna blommorna och sen jobba. efter jobbet ska jag nog titta på film med frida också. ciao!

får även passa på att gratulera carolin på studenten idag, grattis min vän!

image153
Jag och Carolin back in the old days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback